Неділя, 18.04.2021, 11:42
Вітаю Вас Гість | RSS

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3  Новокаховської міської ради 
Херсонської області

Меню сайту
Увага! Булінг!
Наше опитування
Чи приніс Вам користь цей сайт?
Всього відповідей: 73
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Експеримент НУШ

Вкладки:  
Сторінка класного керівника 4-А класу
Сторінка класного керівника 4-Б класу 

Картинки по запросу МОН пілотування       ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу НУШ

 

 

Звіт

про хід дослідно-експериментальної роботи

за 2019/2020н.р.

 

  1. Тема дослідно-експериментальної роботи.

Всеукраїнський експеримент за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти» на базі загальноосвітніх навчальних закладів на 2017 – 2022 роки.

  1. Дата, номер наказу МОН України, управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації про проведення дослідно-експериментальної роботи.

Наказ МОН України від 13.07.2017 року № 1028 «Про проведення всеукраїнського експерименту на базі загальноосвітніх навчальних закладів».

  1. Загальноосвітній (дошкільний, позашкільний) навчальний заклад, на базі якого проводиться експеримент (повна назва; поштова та електронна адреса, телефони).

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Новокаховської міської ради Херсонської області.

74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, 33а, 24753052@mail.gov.ua, тел. 0(5549) 4-32-33.

  1. Керівник закладу (директор, заступник директора): прізвище, ім’я, по батькові; кваліфікаційна категорія, педагогічне, вчене звання, науковий ступінь.

Директор: Дубас Ірина Петрівна, вища кваліфікаційна категорія, «старший вчитель».

Заступник директора з НВР: Фірсова Галина Петрівна, вища кваліфікаційна категорія, «старший вчитель».

  1. Науковий керівник: прізвище, ім’я, по батькові; місце роботи, посада; кваліфікаційна категорія, педагогічне, вчене звання, науковий ступінь.

Завалевський Юрій Іванович, в. о. директора ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», доктор педагогічних наук, професор.

Хобзей Павло Кузьмович, заступник Міністра освіти і науки, кандидат фізико-математичних наук

  1. Терміни проведення дослідно-експериментальної роботи.

2017 – 2022 роки

  1. Опис виконання завдань відповідного етапу дослідно-експериментальної роботи.

ІI. Формувальний етап (листопад 2017 р. – травень 2022 р.).

    Протягом навчального 2019-2020 року педагоги вирішували наступні завдання експериментальної діяльності:

  • апробація та внесення коректив до навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в початковій школі (для учасників експерименту);
  • забезпечення наставницької підтримки вчителів  школи – учасників експерименту;
  • здійснення експериментального навчання;
  • моніторинг ходу експерименту і його проміжне коригування.

Організаційне забезпечення експерименту на даному етапі:

  • Постійно оновлюється та поповнюється забезпечення освітнього середовища класних кімнат.
  • Розклад занять пілотних класів складено відповідно до методичних рекомендацій МОНУ.
  • Проводяться динамічні та тематичні перерви.
  • До освітнього процесу залучаються батьки, соціальний  педагог, психолог, медична сестра, педагог-організатор та представники шкільного самоврядування.
  • В план роботи школи внесено розділ щодо впровадження експерименту.
  • Перед початком навчального року проведено нараду при директорі «Організація експериментальної роботи» та видано наказ по школі «Про організацію експериментальної діяльності в школі на 2019/2020н.р.»
  • Питання експериментальної роботи розглядались на нарадах при директорові «Про досвід учителів НУШ щодо вміння формувати в учнів позитивний інтерес до навчання» та на  засіданнях педагогічної ради: «Нова українська школа – простір освітніх можливостей. Наскрізні ліній НУШ» (жовтень 2019р.), «Партнерство родини та школи у формуванні творчого потенціалу та розвитку здібностей дитини у новому освітньому просторі " (лютий 2020р.)
  • Проведено відкриті уроки (додаток №1)
  • Діяльність педагогів-учасників експерименту систематизується, складаються самоаналізи (додаток №2).
  • Результати роботи в рамках експерименту висвітлюються на сайті школи, в мережі Facebook, сторінках он-лайн газети «Нова Каховка online».

Науково-методичне забезпечення експерименту на даному етапі:

№ з/п

П.І.Б.

Місце проведення, дата

Тема

  1.  

Богомазова В.П., Дубас І.П.

М.Нова Каховка, серпень 2019

Спікери панельних дискусій на міській конференції освітян «Нова українська школа – нові освітні можливості»

  1.  

Богомазова В.П.

м. Херсон, вересень 2019

Всеукраїнська науково-практична конференція «Теоретико-методологічні основи розвитку освіти та управлінської діяльності»

  1.  

Фірсова Г.П.

м. Скадовськ, вересень 2019

Навчання супервізорів за Концепцією «НоваУкраїнська школа»

  1.  

Фірсова Г.П.

 

м. Херсон, жовтень 2019р.

Курси підвищення кваліфікації заступника директора відповідно до Концепції  «Нова Українська школа»

  1.  

Турбаба Л.В., Богомазова В.П., Фірсова Г.П.

м.Херсон, листопад 2019

Супроводжуючий тренінг щодо впровадження ігрових та діяльністних методів навчання в освітній процес початкової школи (з використанням LEGO)

  1.  

Дубас І.П., Турбаба Л.В., Богомазова В.П.

м. Київ,

листопад 2019

Форум координаторів НУШ, керівників та вчителів пілотних класів закладів освіти, що є учасниками всеукраїнського експерименту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової загальної середньої освіти на базі загальноосвітніх навчальних закладів на 2017/2020рр»

  1.  

Турбаба Л.В.

м. Енергодар, грудень 2019

Міжобласна зустріч «LEGO у початковій школі»

  1.  

Іщенко О.В.

м. Київ,

 січень 2020

Тренінг для пілотних шкіл в рамках спільних проектах з Британською Радою в Україні «Професійна майстерня вчителів» та «Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді»

  1.  

Турбаба Л.В., Богомазова В.П.

Чорнобаївський НВК,

лютий 2020

«Семінар пілотних класів НУШ»

  1.  

Турбаба Л.В., Богомазова В.П., Фірсова Г.П.

через засоби дистанційного навчання

Педагогічні  мости для пілотних класів

 

Дидактичне забезпечення експерименту на даному етапі:

  • Розробляється та апробовується календарне планування, дидактичні і роз-даткові матеріали для тематичних Місячників
  • Проходить апробація навчальної літератури (додаток №3)
  • Підготовка розробок уроків до збірки досвіду пілотних шкіл для КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
  • Оновлено перелік наявного в класах дидактичного забезпечення кожної освітньої галузі  (додаток №4)
  1. Самооцінка результатів даних етапів експерименту.

На даному етапі експерименту були збережені всі умови концепції НУШ. Наявний баланс прав, обов’язків і відповідальностей у трикутнику «діти - вчитель – батьки» на третьому етапі експерименту, особливо під час дистанційного навчання,  дав свій результат і довів про сформованість у класних колективах принципів соціального партнерства, а саме добровільність прийняття зобов’язань і обов’язковість виконання домовленостей.

Акцентуючи увагу на ключових компетентностях особистості та наскрізних вміннях, виділяємо вже ті, які явно прослідковуються через «канву»  розвитку учня. Сьогодні учень – це вже помічник вчителя. Вчителеві не потрібно детально повідомляти мету, достатньо націлити учнів на виконання завдань.  Вони легко сприймають  інновації, вміють генерувати нові ідеї та втілювати їх в життя,  стали більш відповідальними у досягненні поставлених цілей. З легкістю долають перешкоди, самостійно знаходячи шляхи їх подолання. Діти вільно висловлюють свої міркування та презентують результати виконаної роботи. Початкові вміння конструктивно керувати своїми емоціями сприяють ефективній роботі в групі, в парах.   Розвинулося  вміння вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення.  Створене в класі освітнє середовище має велике значення та позитивно впливає на розвиток навчально-пізнавальної діяльності дитини. Здобуті знання учні вміють практично застосовувати  в повсякденному житті: в будь-який момент вони готові дати інтерв’ю звідки і для чого у класі з’явилися равлик чи черепаха, в яких умовах вони пристосовані жити і яку користь приносять. Сьогодні третьокласники-пілоти спроможні створити власні акаунти, блоги та зняти змістовні відео на основі проведених спостережень і досліджень. У мессенджерах вони організовують групи однодумців, вигадують різні челенджі та тематичні опитування, вміло підводячи підсумки та коректно використовуючи Інтернет-ресурси. Наші учні однаково вільно почувають себе на сцені чи біля дошки, у розмові з класним керівником чи директором школи. І завжди чи то в школі, чи то вдома залюбки експериментують. Ми можемо впевнено сказати, що такі успіхи  у розвитку та у формуванні ключових компетентностей  учні мають завдяки систематичному впровадженню інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за програмою під керівництвом Романа Шияна.

В рамках впровадження експерименту вчителями пілотних класів було розроблено та апробовано календарне планування тематичних місячників інтегрованого курсу «Я досліджую світ» та «Мистецтва», відповідний дидактичний матеріал та наочність для навчання у 3-му класі, складено конспекти інтегрованих уроків. Вчителями Турбабою О.В., Богомазовою В.П. та заступником директора Фірсовою Г.П. була написана стаття «Впровадження інтегрованих уроків  у пілотних класах НУШ: досвід, підсумки та прогнози» на Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування освітньої галузі: з досвіду впровадження ідей Нової української школи»

Постійно оновлюється освітній простір класних кімнат відповідно до вимог Нової української школи. Вони оснащені індивідуальними партами під зріст дитини, плазмами та комп’ютерами. Організовані осередки: ігровий, бібліотечний, інформаційний, дослідницький, «Моя група підтримки», місце для усамітнення, місце для вчителя; в класах та у коридорах є безкаркасні меблі для відпочинку та гри, модернізовано осередок навчально-пізнавальної діяльності. Освітній процес організовано відповідно до методичних рекомендацій МОН України.

Велику роль під час навчально-виховного процесу відіграє використання конструктора LEGO. Він став невід’ємною частиною кожного уроку  і являється ефективним інструментом навчальної діяльності.

В процесі впровадження експерименту зрозуміло, що втілення ідей Нової української школи не можуть бути реалізовані в повному обсязі через недостатнє матеріальне забезпечення освітнього простору. Площа стандартних класних кімнат не розрахована для організації всіх необхідних осередків.  Тому осередки відпочинку та рефлексії розташовані у холах школи. Активно використовуються стіни як класів, так і коридорів, де висвітлюється корисна інформація, розміщуються творчі роботи дітей (лепбуки, малюнки, тематичні проектні роботи). Така організація освітнього простору дала можливість школярам вільно відчувати себе і проявляти свої інтереси за вподобаннями, користуючись матеріалами, які знаходять в цих осередках.

У третьому класі пілоти майже не були забезпечені ні сучасними дидактичними матеріалами, ні друкованими підручниками та зошитами. Матеріали інтегрованого курсу «Я досліджую світ» були лише в електронному варіанті, тому їх роздруківка лягла на плечі вчителів та батьків. Впродовж року надсилалися примірники з української мови та математики, які вчителі апробовували та частково використовували у діяльності з огляду на власне календарне планування.

  1. Перспективний план наступного етапу дослідно-експериментальної роботи:
  • Розроблення, апробація та внесення коректив до навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в початковій школі.
  • Систематизація кращих практик роботи вчителів (кейси).
  • Участь в робочих зустрічах з вчителями навчальних закладів – учасників експерименту з метою обговорення кращих практик і викликів у процесі експерименту.
  • Участь в круглих столах для представлення та обговорення проміжних результатів, внесення змін і доповнень до плану експериментальної діяльності.
  • Проведення моніторингу ходу експерименту і його проміжне коригування.

Розроблені в ході експерименту  матеріали надаються до КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» для систематизації.

Директор школи          Ірина ДУБАС

Регіональний координатор                               Тетяна КОМІНАРЕЦЬ

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Національна дитяча "гаряча" лінія
Вимагають хабарі? Вимагають кошти?
Архів записів
Корисні посилання










Copyright MyCorp © 2021