Неділя, 18.04.2021, 09:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3  Новокаховської міської ради 
Херсонської області

Меню сайту
Увага! Булінг!
Наше опитування
Чи приніс Вам користь цей сайт?
Всього відповідей: 73
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Завдання та пріоритетні напрямки виховної роботи

 

 

4.Заходи з морально-етичного та громадянського виховання

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей виявляється у моральній активності особистості, прояві чуйності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до інших. З цією метою у навчальному закладу успішно було проведено наступні заходи з морально-етичного та громадянського виховання:

  • День вчителя
  • День учнівського самоврядування
  • Відзначення всесвітнього дня гідності (паркан думок «У чому полягає гідність людини»
  • відзначення Міжнародного дня людей з інвалідністю (Перегляд відеороликів у центральному фойє школи «Сильні духом», акція «Метелик доброти»
  • Тиждень доброчинності (операція «Милосердя», акція «Смаколики для солдата», акція «Напиши листа Солдату»)
  • Декада Новорічних заходів та різдвяних свят (акція «Букет замість ялинки», загальношкільні новорічні ранки та вечори, свято Миколая
  • свято до Міжнародного дня жінки
  • тематичні виховні години, проведені класними керівниками
  • захід для першокласників «100 днів у школі»

 

5. Заходи з художньо-естетичного виховання, творчого розвитку особистості та збереження шкільних традицій

 

Значна робота у школі приділяється художньо-естетичному вихованню  та творчому розвитку особистості. Цей напрямок освітньої діяльності здійснюється як під час навчальної діяльності на уроках художньо-естетичного циклу, так і під час позакласної роботи. Протягом навчального року для учнів було проведено такі заходи даного напрямку:  Дні іменинника, класні святкові вогники тощо. Класні керівники та вчителі-предметники залучали учнів до участі в інтерактивних конкурсах, конкурс «Космічні фантазії», акція «Птах року-2019», конкурс «Галерея кімнатних рослин», виставка декоративно-ужиткової творчості «Знай і люби свій рідний край», конкурс юних фотоаматорів «Моя Україна», обласному заочному конкурсів авторів віршованої поезії «Поетичний вернісаж». Через національний карантин не проводилися традиційні конкурси такі як конкурс-огляд художньої творчості «Таврійський барво грай», фестиваль-конкурс дитячої творчості «Смарагдове місто», фестиваль «Оберіг». Скасоване було і свято «Обдарованість», під час якого відзначали кращих з кращих.  Переможці конкурсів, акцій, виставок були нагороджені директором школи під час лінійок, інші отримають свої нагороди після поновлення навчання в школі. Але всіх учнів було відзначено через сторінку у соціальній мережі у номінаціях «Гордість-школи 2019/2020н.р.».

     Колектив школи продовжує зберігати шкільні традиції. Це проведення таких заходів як Свято першого дзвоника, ювілей школи (до 65 річного ювілею було знято фільм, проведено свято для учнів, а також для гостей), вечір зустрічі випускників, загальношкільний похід «Туристичними стежками».

6. Спортивно-масові та оздоровчі заходи.

У навчальному закладі проводиться систематична та цілеспрямована робота у напрямку спортивно-масової роботи та оздоровчих заходів. Її безпосередньо здійснюють вчителі фізичного виховання Санін М.І, Василькова О.І., класні керівники (відповідно до планів виховної роботи). Багато учнів нашої школи є вихованцями ДЮСШ, інших спортивних секцій та клубів. Завдячуючи наполегливій роботі вчителів фізкультури та співпраці з тренерами вищевказаних установ, маємо високі результати цієї діяльності.

Так, впродовж 6-13 вересня в навчальному закладі проходили заходи з нагоди Тижня Олімпійського руху. Метою його проведення було привернути увагу учнів до олімпійських видів спорту, познайомити з видатними спортсменами та мотивувати їх до занять спортом. Учні протягом тижня змагалися у спритності та витривалості, отримали можливість більше дізнатися про історію Олімпійського руху, його ідеї та принципи. 9-13 вересня вчителі фізичної культури разом з класними керівниками долучили учнів 1-10 класів до участі у цікавих заходах: 1а,1б - спортивний калейдоскоп "Історія виникнення Олімпійського руху", 1в - вікторина "Олімпійські ігри", 2а, 3а - "Віртуальна подорож на Олімпійські ігри", 2б - "Літопис Олімпійських ігор", 3б "Веселі старти", 4а - квест "Спортляндія", 4б - гра-квест "Ми за здоровий спосіб життя", 5а,5б гра "Олімпійський талісман", 6а,7а,7б - змагання з піонерболу, 8а - руханка "Спорт - це життя", 6б,8б квест "У пошуках Олімпійського вогню", 9а,9б, 10 - спортивні змагання" Олімпійці серед нас".

Відповідно до заходів міської Спартакіади вчителі залучали своїх учнів до всіх змагань. Це міські змагання до Олімпійського тижня (були призові місця як в індивідуальному заліку, так і в командних видах спорту – загальне 3 місце),  міський етап Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного фестивалю "Козацький Гарт" (3 місце), міські змагання з баскетболу (дівчата – 1 місце, юнаки – 1 місце), міські змагання з волейболу ( дівчата – 3 місце, кращі волейболісти/волейболістки та баскетболісти/баскетболістки увійшли в міську збірну команду, прийнявши участь в обласних змаганнях) міський етап обласної спортивної гри «Cool Games» (з місце).

В рамках оздоровчих заходів, за вимогами програми НУШ, щодня для учнів 1-3 класів проводилися динамічні паузи.

Протягом 2019-2020 року учні закладу за сприяння психолога та класних керівників  приймали участь у соціальній програмі «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів», під час якої було проведено багато цікавих і мотивуючих заходів, які мають на меті сприяти розвитку здорового харчування, фізичних активностей та свідомого ставлення школярів до власного здоров’я.

Через карантин у закладі не відбулися родинні змагання «Мама, тато і я – спортивна сім’я», Тиждень здорового способу життя і Всесвітній день здоров’я, а також участь у міському етапі гри (таборуванні) дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Джура» («Сокіл»).

 

7. Екологічне виховання.

На належному рівні здійснюється екологічне виховання учнів. Скеровує роботу у даному напрямку вчитель біології Кучеренко І.В. Вона залучає учнів до співпраці з ГЕО «Мама-86». Таким чином діти приймають участь у спільних акціях до Дня землі, Дня екологічного споживача, щодо очищення струмків та території. Команда ZWS, яка минулого року стали учасниками Всеукраїнського екологічного проекту ГО «Фонд братів Кличко» „Zero Waste School“, провели міський захід «Zero Waste Day Nova Kakhovka», залучивши до співпраці представників ГЕО «Мама -86» та ГО ветеранів АТО «Біла стріла». До участі долучилися і інші учні та вчителі закладу. Свою діяльність команда продовжувала протягом року, але через карантин не вдалося виконати всі плани.

 

8. Літній відпочинок та оздоровлення учнів школи.

Через національний карантин заходу плану у напрямку літнього відпочинку та оздоровлення учнів не виконано.

 

9. Організація гарячого харчування.

Систематично велика увага в школі приділялася організації гарячого харчування учнів. На постійному контролі адміністрації знаходилося питання якості харчування, дотриманням санітарно-гігієнічних вимог під час приготування та прийому їжі. Відповідальним за харчування призначено соціального педагога Іщенко О.В., в обов’язки якої входило ведення обов’язкової документації та ведення обліку відвідування їдальні учнями 1-4 класів та дітей окремої категорії (це діти-сироти та позбавлені батьківського піклування, діти  малозабезпечених родин, діти батьків-учасників АТО).

Адміністрацією закладу здійснювався фронтальний та узагальнюючий контроль стану ведення документації. З цього питання зауважень не виникало, розбіжностей з класними журналами не було, довідки з УПСЗН є у всіх дітей  малозабезпечених родин, які поставлені на безоплатне харчування. Медсестрою школи здійснювався контроль за якістю харчування, про що систематично та вчасно робилися відмітки у бракеражному журналі готової  продукції. Класними керівниками постійно проводилася інформаційно-просвітницька робота щодо профілактики отруєнь кишковими захворюваннями, режиму харчування, здорової та корисної їжі: «Гігієна в їдальні», «Поради Мийдодира», «Вітаміни – наші друзі», «Харчуйся корисно», «Обережно: кишкові інфекції», «Як правильно харчуватися» тощо. Стан роботи з даного питання заслуховувався на нараді при директорові, рішенням якої було визначено як задовільний.

З березня 2020 року розпочато роботу з впровадження системи НАССР. Наразі видано наказ, створено Групу безпечності та Положення про її роботу та заплановано проведення внутрішнього аудиту щодо забезпечення виконання норм законодавства у напрямку безпечності продуктів.

 

10. Профорієнтація учнів.

У навчальному закладі  приділяється увага профорієнтації учнів. Класними керівниками, соціальним педагогом, психологом проведено такі заходи: анкетування з учнями 9-х класів щодо профорієнтації та подальшого профілю навчання, з учнями 1-10 класів «Позаурочна діяльність учнів» (виявлення нахилів та інтересів), виховні години за планами виховної роботи.

 

11. Робота з батьками та громадськістю.

Діяльність педколективу з батьками та громадськістю у подальшому потребує суттєвих змін відповідно до нового закону «Про освіту». На сучасному етапі реформування освіти важливою є педагогіка партнерства.  Тому робота педколективу зосереджувалася на впровадженні нових форм, методів та прийомів роботи з батьками. Батьки є активними учасниками таких заходів як «День підприємця», Свято осені, учасниками показових занять у тематичних центрах. Традиційно для батьків проводилися батьківські збори, під час яких обговорювалися питання   з попередження травматизму, формування навичок ЗСЖ, попередження насильства в сім’ї, про дотримання єдиних вимог стосовно поведінки учнів в школі, харчування, вибір профільного навчання, організація дозвілля учнів під час канікул, літнього відпочинку, попередження правопорушень серед школярів; проводились індивідуальні бесіди з метою корекції поведінки, покращення успіхів у навчанні.

 

12. Співпраця з позашкільними закладами, громадськими організаціями.

У своїй роботі навчальний заклад у повній мірі використовував виховний потенціал позашкільних начальних закладів. Учні із задоволенням відвідують різноманітні гуртки, розвивають свої вміння та здібності, приймають участь у заходах міського, обласного, Всеукраїнського рівня, приносячи високі результати. 15 % учнів школи відвідують Будинок дитячої творчості,  15% - Дитячо-юнацьку спортивну школу,  1 % - станцію юних техніків, 49 % - інші заклади (у т.ч. музичну школу, дитячу школу мистецтв, хореографічні колективи, спортивні секції та клуби).

Школа співпрацювала з громадськими організаціями («Мама-86», міська учнівська рада, ГО ветеранів та учасників АТО «Біла стріла»), в результаті чого учні збагатилися новим досвідом та отримали життєво необхідні навички.

У цьому навчальному році колектив школи продовжив участь у трьохрічній програмі FIRST LEGO League Junior на умовах гранту  міжнародної програми LEGO FOUNDATION. Це четвертий рік участі за Момерандумом, аби мати сталий розвиток програми у навчальному закладі. 60 учнів 1-4 класів створювали проекти та моделі  LEGO за темою «Будівельний бум». У травні та червні було заплановано провести два внутрішніх фестивалі, але вони через карантин перенеслися на вересень. Продовжували долучатися до участі у проектах благодійної організації «Фонд братів Кличко». Учень 8а класу Слав’янський Нікіта під опікою педагога-організатора Копил О.В. дійшов до фіналу проекту «Школа успіху», але батьки та учень змушені були відмовитися від його участі через жорсткі умови дистанційного навчання у проекті.

13. Робота в класних колективах.

Із аналізів  класних керівників щодо розвитку класних колективів випливає, що у всіх класах панує задовільна соціально-психологічна атмосфера. Класи згуртовані,  сформоване ядро класу, у більшості учнів розвинене почуття відповідальності, підвищився рівень самостійності дітей в самообслуговуванні. Першокласники успішно адаптувалися до умов навчання в школі, п’ятикласники успішно подолали проблеми адаптації до навчання в середній ланці. Десятикласники сформувалися з двох 9-х класів в єдиний колектив. Новоприбулі учні успішно адаптувалися та стали активними учасниками шкільного життя. Цьому сприяла цілеспрямована робота класних керівників та допоміжного персоналу. У спільній роботі  практичним психологом, соціальним педагогом доцільно використовувалися моніторингові дослідження, які дали можливість вчасно здійснити корекцію, попередження та передбачення можливих ситуацій та моделей поведінки, знайти шляхи вирішення проблем.

 

12. Учнівське самоврядування.

         Формально створено актив учнівського самоврядування як в школі, так і в класних колективах. Учні мають доручення. Складено план роботи органів учнівського самоврядування. Активісти долучаються до організації та проведення заходів. Інколи проявляють ініціативу.

 

         Виходячи з вищевикладеного, слід звернути увагу на такі критичні точки в організації освітньої діяльності у напрямку виховної роботи та здійснити ряд коригувальних заходів.:

  1. На виконання Постанови КМУ від 17.08.2018р. №845 «Деякі питання дитячо-юнацького військового-патріотичного виховання» та з метою вдосконалення роботи у напрямку патріотичного виховання учнів рекомендовано у повній мірі долучитися до Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), яка є системною формою роботи з національно-патріотичного виховання дітей і молоді, важливим засобом громадянської освіти та формування національно-патріотичної свідомості молодого покоління.
  2. З метою раннього виявлення дітей, які опинилися чи можуть опинитися у складних життєвих обставинах, випрацювати систему, яка б сприяла у повній мірі захисту прав та інтересів дитини зі сторони персоналу навчального закладу.
  3. З метою виконання нормативних актів щодо безпечності продуктів, створення безпечних умов щодо охорони життя та здоров’я учнів запровадити у закладі систему ХАССП у спрощеному варіанті.
  4. Випрацювати систему у напрямку педагогіки партнерства, яка б сприяла активізації участі батьків в управлінні закладом.
  5. Робота з учнівським  самоврядуванням потребує істотних змін. Тому слід випрацювати нову систему роботи з органами учнівського самоврядування, заснованих на принципах дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).

 

Основні завдання та пріоритетні напрямки виховної роботи у 2020/2021н.р.:

 

            Виходячи з вищевикладених критичних точок, з метою формування рис особистості випускника нової української школи  - цілісної особистості, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення; новатора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя,  поставлено такі завдання, виходячи з принципів педагогіки партнерства:

 

  • створення нового освітнього середовища в умовах НУШ для учнів середньої школи;
  • оновлення процесу виховання як невід’ємної складової всього освітнього процесу і його орієнтація на загальнолюдські цінності;
  • розвиток взаємовідносин у закладі освіти на засадах педагогіки партнерства: співпраця між учителем, учнем і батьками, які мають стати рівноправними учасниками освітнього процесу;
  • розвиток учнівського самоврядування через оновлення форми та прийомів роботи;
  • здійснення національно-патріотичного виховання дітей та молоді через  Концепцію національно-патріотичного виховання дітей і молоді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Національна дитяча "гаряча" лінія
Вимагають хабарі? Вимагають кошти?
Архів записів
Корисні посилання










Copyright MyCorp © 2021